Mittwoch, 18. Januar 2017

Lokum gibi CakePops'lar ­čśő



┼×imdiye kadar yedi─činiz b├╝t├╝n CakePops'lar─▒ unutun. ─░├žerisine Frischk├Ąse, Mascarponeveya Quark koymadan CakePops yapman─▒n yollar─▒n─▒ arad─▒m uzun zamand─▒r.



Benim gibi ek┼čimsi, bayat kek ve hamursu CakePops tad─▒n─▒ sevmiyorsan─▒z, verece─čim tarife bay─▒lacaks─▒n─▒z.



D├╝n gece akl─▒ma aniden Ganache geldi. E┼čime sordum olurmu diye "hay─▒r, olmaz herhalde" dedi. Akl─▒ma koydum bir kere. Ya olacak, yada olacak i┼čte. 
CakePops'lar i├žin ben ni┼častal─▒ bir tarif kulland─▒m. Siz istedi─činiz herhangi bir kek tarifini se├žebilirsiniz. 
So─čuyan keki k─▒r─▒nt─▒ haline getirdikten sonra, i├žerisine 250gr beyaz ├žikolata, 250gr krema, bir tatl─▒ ka┼č─▒─č─▒ ni┼časta dan haz─▒rlam─▒┼č oldu─čum Ganache'─▒ ekledim. 
 D─▒┼č─▒n─▒n  ├žikolatas─▒n─▒ haz─▒rlarken, hamuru buz dolab─▒nda yar─▒m saat kadar beklettim. 

video



├çikolata kaplamas─▒ i├žin 
100gr bitter ├žikolata, 500gr s├╝tl├╝ ├žikolata kulland─▒m. ├çikolata 45° ─▒s─▒ya ula┼čt─▒ktan sonra, 31° ye d├╝┼čmesi beklenmesi gerekiyor.  

Kar─▒┼č─▒mdan ceviz b├╝y├╝kl├╝─č├╝nde   bezeler haz─▒rlad─▒ktan sonra, 5-6 tane buzlukta 10-15 dakika  bekletilir. Buzluktan ├ž─▒kan CakePops bezelerine, ├žubuklar─▒n ucu ├žikolaya dald─▒r─▒l─▒p, bezelere bat─▒r─▒ld─▒ktan sonra bir bardak veya CakePops kal─▒b─▒na dikilerek 10 dakika daha buz dolab─▒nda bekletilip, haz─▒rlanm─▒┼č ├žikolataya bat─▒r─▒l─▒r, ├žikolatan─▒n fazlas─▒n─▒ hafif silkelemeniz yeterli. Bezeler ├žubuktan kaymamas─▒ i├žin so─čuk olmal─▒. E─čer kay─▒yor sa, biraz daha uzun beklemeniz ve ├žubuklar─▒ en fazla 5mm bat─▒rman─▒z gerekir.



Ilk deneyimlerim b├Âyle h├╝sranla sonu├žland─▒ ama pes etmeyin.


Sabr─▒n ve azmin sonu b├Âyle mukafatlan─▒yor...



 ├çikolata so─čumadan istedi─činiz ┼čekilde s├╝slemeler yapabilirsiniz. Afiyet olsun ­čśő







Keine Kommentare:

Kommentar ver├Âffentlichen